Nu jävlar..

Japp... igår sa jag ju att mina dagar verkligen är som en berg och dalbana.
Stämmer fullt ut men näää jag vägrar att ha det så.

Den 13onde skall jag iväg och göra en fett/muskelkoll inför min träningshöst. Sen tänker jag köra om testet om kanske 6 mån eller nåt och se om jag har lyckats med någon förändring. Nu menar jag inte att jag ska gå ner i vikt till en liten sticka utan bara bygga upp mig själv med lite fräscha muskler. Det låter väl som nåt?

Beställt hem lite prylar som även de ska förgylla min vardag! =)

Har faktiskt haft en oväntat bra måndag och varför tänker jag inte gå in på här såklart men ah jag känner mig okej.

På onsdag kommer jag känna mig ännu mer okej när jag får mysa med Jaffa! + 2 dagars ledigt från jobbet för att bara va! hur jäkla bra får de bli.

Men nej nuuu ska jag ta och göra mig redo för sängen så jag orkar med lite till på löpbandet imorn =)

Godnatt för mig!

/Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0