Tennisboll i halsen?

Inte nog med att jag var sjuk för 1,5 vecka sen då ja låg och snora och lät som en 3 åring.
Nu sitter jag med halsont som gör att jag får leva på soppa och te..frossa ena sekunden och svettas andra.
Så less... Trodde bara kroppen skulle säga ifrån litegrann efter en jobbig helg men ah inte att jag på riktigt skulle bli mer död än levande.

Väl nere hos läkaren idag så...

"De är bara virus, men vi kan ta halsprover om du vill??
Men mitt omdöme säger att det är virus.."..

Öööh??

"Vi tar halsprover du har ju trotts allt betalat och allt"

Seriös läkare va?

Men men hans tjusiga omdöme visade ju rätt de var ju trotts allt virus...

Avskyr att vara sjuk + att de är en bastu här hemma...kan ju inte direkt öppna balkongen för då flyger mitt yrväder ut så nyfiken som hon e på allt..

Men nää nu ska ja lägga mig igeeen!..=/

Krams


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0