Ensamt...

Bara tisdag kväll och min andra jobbdag avklarad efter tre veckors ledighet... hua säger jag bara!
Inte lätt att ta sig tillbaka när man vart i off mode så pass länge även fast de delvis känns lite skönt att vara tillbaka till några av vardagsrutinerna.
 
Karln är ute på jobb så har lite ensamma dagar framöver...tur så har jag ju Jaffa hemma som sover med mig :)
Men saknaden är redan stor efter han....
 
Har haft bästa pappa över i två dagar som ordnat klart en stor del av vårat sovrum med tapetsering och diverse...Kommer bli så stört fint när allt är på plats och längtar massvis tills dess.
 
Nu ska ja försöka så jag INTE försover mig imorgon.
 
Godnatt från mig!
 
//Z :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0