På tjocken

Hallåååå där....!
 
Yes jag lever + lite till :)
Funderar på att dra igång denna site igen för att få skriva av sig lite under den kommande tiden...fint kanske att se tillbaka på vad vet jag.
 
Mycket har hänt senaste tiden..mycket.
 
Är på Tjocken och har 10 v kvar tills vår lilla kille är beräknad att komma. Vi längtar nåt otroligt och är i full gång med planering och inköp som skall göras vilket blir en hel del såklart...tankarna vandrar en hel del nu senaste tiden samtidigt som jag försöker njuta av det som är...
 
Återkommer inom kort här för tror nog jag vill redigera om sidan lite men eftersom jag inte vart inne i bloggvärlden alls senaste så minns jag inte hur man går tillväga heller :)
 
//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0