Underbart

Ny vecka..hur underbart är inte de?... nää idag har de varit en riktigt dålig dag så de känns som att nu kan de bara gå bättre veckan ut...
 
Liten summering av helgen som var då... Fredas blev en lugn kväll hemma med kärleken som kom hem tidigare än väntat så ja var nöjd för de :) Fick nyttja massagebänken..dock inte till att få massage utan ge haha men de funkar de med :)
När lördan kom var vi iväg och träffa en vän till J som fått barn nyligen och de va då en söööt liten kille :) hur mys som helst...Kvällen kom och jag slira om till klänning och åkte på tjejfest hos Sara som fyllt år:) Bjöds på goda snittar,bål och mängder av tjejprat. Kvällen avslutades med bowling och skålande med massa härligt folk:) Kan dock konstatera att jag är inte världsklass på de med bowling men kul var de..
 
Har numera fåt för mig att ja ska köra plattångsfritt nu förutom vid "speciella" tillfällen men håller mig till endast föning nu ett tag framöver för att försöka få tillbaka någon kvalite. Detta gör ja med hjälp av mängder av inpackningar och bra krämer/oljor för håret så ska de nog läkt till våren :P
 
Nuu kallar tvätten... ska försöka få in lite kul bilder vid tillfälle med.
 
//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0