Mothers daay!

Hej hej hej...

Idag har de varit ytterligare en dag med mami...men även lillebror. Han va såå stilig i sin kostym.
Ska bli kul o se han springa ut sen..!

Blev även shopping för min del..

Även att ja ska ge mig på nåt nytt.. Smart Shape heter de, relativt nylanserat här i Sverige.
Pulver som blandas i valfri dryck som då ska ge ökad mättnadskänsla för att man ska äta mindre portioner. Slim fit till sommaren? haha jaja återstår..

Idag blir sista kvällen med Pablo innan hon ska tillbaka till hennes mammaaa va =) Kommer så sakna henne..bästa katten säger jag bara =)

Ny vecka imorn och då börjar nedräkningen inför Örebro med min fina vän..


Sweet sweet...

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0