No time...

Tiden bara flyter iväg och jag hinner inte alls med känner jag...

Det är mer nu som saker börjar lugna ner sig...avskyr att planera.

Veckan som gått har ju fortfarande varit mycke info in i huvudet på de nya jobbet...denna vecka ska vi ha kickoff och planeringsdag med vår lilla grupp med och planera hur vi ska hantera allt o hej och hå..ska bli spännande!

Börjat träna har jag med gjort nu...Heja heja! sommarn är inte här än så har lite tid på mig att fixa och trixa...men med mitt godissug som varit senaste dagarna börjar jag fan undra =)
äh... hur som idag har de blivit en mysig promenad i solen med Sosso och lilla Leo...alltid lika trevligt..prata skit och dricka kaffe...

Hade tänkt o ge mig på att dammsuga här hemma med men har ju sån huvudvärk som vägrar springa ifrån mig =/

Nu har jag handlat hem ytterligare en produkt för huden så nu jävlar hoppas jag att den kan börja må bra snart..sen måste jag sluta stressa upp mig för allt också..de gör ju inte huden bättre direkt. Men denna gång en olja från Decleor..samma serie som jag ahr mina andra prylar ifrån!

Snart blir de laga paneng curry till middag...jag bara älskar de..åt de igår med med min fina vän malin..satt o timmar och prata om allt..! Underbart!!<3

Liten bild från mammas och min resa till Berlin..

 
Världens bästa mami!


//Zanie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0