Jag fattar nada...

ÅH jag och mamma har haft en underbar helg i Berlin och jag har shoppat massvis!!!

Kom inte hem med någon Marc Jacobs väska som önskat men deras avdelning var minimal och ingen föll mig i smaken och lite väääl saftigt pris för de haha!

Ja kom istället hem med en annan skönhet, en väska från Fossil. Ska försöka få in en bild här sen.

Men såklart första dagen blir jag sjuk, IGEN. Jag var ju de för typ 2 veckor sen!!?.

Inatt somna jag kanske vid 4 eftersom hela kroppen koka och jag hade inge värktabletter hemma.

Adam som fick stå ut med mig och mina nervsammanbrott eftersom jag blev mer och mer stressad för jag kunde absolut inbte va hemma idag....Han har pillat mig i håret masserat och kliat mig allt för att få mig att slappna av.

Imorn åker jag till Falun på utbildning. Måste ta tåget hemifrån typ 05.10!!!! Så idag ska jag sova tidigt. Ska hoppa in och bada sen slappa i soffan innan jag går och lägger mig!

Updates later!

//Zanieee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0