Hej och hå!

Hejsan :)

Nu har veckan gått och nu börjar en helt ny sådan =)...

Har hunit med en hel del känns det som.
I fredags togs det bara lugnt på hemmaplan...

Igår kom pappa hit och fixa tv så kanalerna funka :) sen åkte jag med hem tilll de och tvätta tvätta tvätta.
Vår nyckel till tvättstugan vägrar ju att fungera =/ Måste ringa hyresvärden om de!

Sen kom Sosso och Leo för att fika en snabbis innan vi begärde oss hem till sara för vin och förmys innan vi gick ut och dansa!
Vi hade kul och vi hamnade på Garbo inte varit där sen ja typ va 18 och gick in på min mosters leg i deras sällskap haha sjukt!

Sitter just nu och jag är så fruktansvärt godissugen men är aaallt för lat för att ge mig ut och handla faktiskt..
Lika bra de kanske :)

Nee nu ska jag suurfa vidare :)

//Zanieee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0