Midsommar...

Eeeevighet sen ja bloggade insåg jag precis... men tappade intresset ett tag kan man väl säga...

Livet e bra stökigt och hur ska man då ha tid att blogga känns de som...eller att man kanske inte vill skriva nåt som är opassande vad vet jag..

Hursom imorn är det Midsommar och den ska jag spendera med mina kära flickor.
Nakenfisen Pablo kommer hit imorgon bitti så över helgen blir jag med katt. Vill såå ha en egen pärla men de får bli efter sommaren. Sen ska jag hem till mamma och pappa en sväng..kom på för nån dag sen när mamma skrev ett mess om att hon sakna mig att de faktiskt är 2 veckor sen vi träffades sist. Låter larvigt men brukar iaf försöka träffa de nångång i veckan :)

Sen resten av helgen får jag se vad som sker...lillkillen Leo blir ett år med så kalas där :)

Men nu ska jag styra en kopp tee och hänga i soffan!

Stor kraam!

//Zanie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0