Fotbollsskola...

Slutatidigtdagen!!

=) Så skönt även fast de bara är 2 timmar. Hunnit en hel del ändå och skulle egentligen va på språng från jobbet...nu =) haha...

Lugn dag på jobbet men med mycket skratt..."De e bara le" som min ybersnälla kollega/vän sa så blir dagarna mycket bättre=) Hejja den kommentaren.

Mysig lunch i solen på bryggan...älskar arbetsplatsen den här årstiden...

Nu väntar ja in min lilla stjärna som kommer och leker lite med mig ett tag sen ska jag med han på fotbollsskola.
Sen blir de jordgubbar och kesella till efterätt haha...när han väl sparkat sina mål och haft sig.

Ledig imorn med och dagen till ära börjar med tvätt ZzzZzz...hatar de men måste göras...Blir ju Örebro på fredag så måste få saker rent tills dess...

Men men laaater va!!
//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0