Grillafton!

Gooodmorgon!

Mitt huvud dunkar så det håller på att sprängas jobbigt nog. Antagligen för ja somna så tidigt vakna vid 3 inatt och var vaken en stund innan jag däcka igen...och så har de fortsatt hela morgonen. Så nu är jag uppe istället för att försöka sova mer hur trött ja än är.

Tittade på mobilen och min moster och hennes karl bjöd över mig på vin och grillkväll! hur mysigt som helst och så får jag kramas med mina små barn där med :)
Ska upp väldans tidigt imorn för det står saker på agendan som ska tas hand om innan jag åker mot mina föräldrar för att fira min tuffa lillebror som blir 19... inte så liten längre ju men ah alltid lillebror =)

Sen ere bara en vecka kvar tills jag själv blir gammal...hua! nästa år tänker ja stoppa min åldersklocka! =D

Meeen näe ska väl få i mig lite frukost är det tänkt... får updatera bättre sen!...lite bilder saknas känner ja!

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0