Plugg plugg...

Stress som vanligt inför sista dagen för min inlämningsuppgift.

Idag mår jag inte alls på topp, mått illa och blääää men nu börjar de gå över.

Har äntligen tagit tag i att boka en synundersökning eftersom jag sitter och "ser arg ut" på jobbet framför datan för jag spänner ögonen och hänger in i skärmen. Ser bra annars men just när jag sitter på jobbet och när jag läser känner jag att ögonen spänns och jag blir snabbt trött i ögonen av det.

Hoppas de säger att ja behöver terminalglasögon eller va de heter och inte till vardags.

Tänk att man säger så, "Hoppas de ser att jag behöver glasögon" haha jag börjar bli gammal helt enkelt.

Idag blev de ingen träning eftersom ja behövde plugga. Behöver plugga mer än bara på min uppgift men kanske hinner lite imorn, om inte annat tänker jag spendera stora delar av helgen till det.

Dagens matintag då i vanlig ordning:

Frukost:
Naturell yoghurt med naturella nötter,krossade linfrön och phyliumfrön.

Lunch:
Gårdagens middag, vilket var gratinerad lax med broccoli.

Middag:
4 falafel 3dels gul paprika 3 champisar, broccoli och limeaioli.

Ja erkänner en liten bit mörk choklad med mintsmak. (70 %)nu på kvällen + lite naturella nötter på e.m.

Vad tror vi om detta...kan man slanka till sig lite till sommaren genom att dra in på mina kolhydrater?
I Really hope soo...

Aja uppdatering om glasögonen kommer imorn...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0