Måndag då..

Då har veckan börjat, igen!

Gårdagen bestod ju av storhandling och städ/tvätt men avslutades med Solsidan som var lika grymt som alltid sen 8 Mile såg vi med innan jag somnade. Hade ju sovit 12 timmar!!! lördagen till söndagen så hade lite problem att somna igår men va lika pigg imorse iaf men nu börjar min energi ta slut så ska plugga lite sen bege mig mot sängen.

Denna dag har de varit full fart på jobbet och omöööjligt att få tag i jumpapass idag så fick bli ett hårt pass på gymmet och satans vad jag har trampat i tramp maskinen. Mestadels benen jag vill forma så den passar perfekt :)

Imorn blir de en tidig morgon eftersom jag börjar 8a sen blir de hem o rå plugga igen lite som jag missat.

Dagens matintag då:

Frukost:
Naturell yoghurt med hallon + valnötter

Lunch:
Sallad med varierade grönsaker + ägg + advocado.

Mellanmål innan träning:
Samma som frukost mer eller mindre.

Middag:
Mumma, Blanda stekta champinjoner +lök+purjolö+gul paprika ner i tomat och saffran creme fraishe och häll över lax sen in i ugnen tills fisken är klar. Till detta serveras Broccoli och Harricotts?. Så jääkla najs.

Tips på frukost som jag gjorde i helgen när man har tid. Ägg blandat med kokos som man steker till en pannkaka mer eller mindre  + hallon och blåbär. :)

Helgerna är det alltid roligare att spexa med mat då man har tid.

Men nu över till pluggandet..

Tjoo!

//Zanie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0