Välkommen sprängande huvudvärk..

Somna med huvudvärk och jaaa jag vaknar med huvudvärk...=(
Nästan så ja bara vill skrika så ont gör det =(

Fick tillbaka mitt prov idag och det var knappt så jag vågade öppna det!

Jag skrev det inte i onödan iaf...Fick VG =) Många slarvfel som jag ser i efterhand men vafan jag är nöjd som fan!
Hade inte räknat med de utan hade kännts skönt bara jag klara Godkänt eftersom mitt liv varit så rörigt och jag inte kunnat prioritera kursen som jag önskat.

Imorn är det betygsamtal så åtestår och se vad jag får på hela kursen då!

Igår hade jag en supermysig dag i stan med Em och Sara som sagt... efter fikan fortsatte jag och sara vidare till åhlens där vi båda lyckades spendera pengar haha! Köpte ett par fina stora bling blings från Snö. Lite mer Gul/brons färgade. Älskar den färgen :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bege mig hem till mamma och pappa för middag lite senare.

Börjar mitt nya jobb imorn så måste inhandla en skrikig väckarklocka så jag vaknar till liv haha. Måste bli bättre på att komma i tid!

//Zanieeee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0