Nervös!!

Imorn är det första arbetsdagen för mitt nya liv :)
Nervositeten börjar komma krypandes... jag bara hoppaaas att jag hittat rätt och att de är snälla!
Borde inte tvivla på de dock men klart man är nervös efter att ha lämnat tryggheten!

Får uppdatera mer imorn om jag har ¨nån ork efter att ha varit på helspänn under en hel dag haha!

Snart är det BB...till de ska jag ha en kopp grönt! Druckigt allt för mycket kaffe idag!

Dock en super trevlig middag hos familjen...T a c o s! Mumma!

//Zanie


Kommentarer
Åsa M

Hej Piffie,

jag har nu äntligen börjat komma tillbaka till världen efter en hemsk sjukvecka. Härligt att starten gick bra och smart att avsluta första nya veckan med lite Tegel ;) Kramis Assam

2011-03-06 @ 15:43:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0