Min sista dag...

Då närmar sig min sista dag med stoora steg! Känns sorgligt ändå. Vart där i nästan 3 år och lämnar verkligen mitt andra hem och helt underbara kollegor. Hoppas jag kommer trivas minst lika bra på mitt nya liv :)

Imorn är det då sista dagen och den är fullpackad av saker.

Jobb sen vid 12.00 har jag mitt sista muntliga prov då jag skall presentera vad jag har för planer till sommaren..PÅ JAPANSKA haha... Sedan omformulering av meningar från Artigt till Familjärt. Hoppas det går bra jag brukar ju alltid stressa upp mig i onödan och spec nu.

Efter provet blir de sushi till lunch...får se kanske avskyd japan efter mitt prov haha!

Sen en liten avskedfika för att sen fortsätta arbeta och plocka bland mina saker.

Hem och göra slutprov sen får jag se hur mycket man orkar efter de OM jag orkar nåt.

Sen ska jag njuta och jaa jag ska ha sovmorgon på lördag!

Nu måste jag fortsätta...Önska mig lycka till allihopa!



Krams!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0