Lekfull katt...

Igår kväll blev de en middag med sara o malin iaf... Snälla pappa körde ner mig o malin till pizzerian.

Satt där i kanske 1,5 timme sen traskade ja hem och när ja kom in i värmen va ja helt slut... däcka i soffan o släpa över mig till sängen när den hemlige miljonären va slut.

Vakna som vanligt innan 8a men somna om efter att ha snytit mig 40 gånger. Vakna för en timme sen av att katten låg nere vid benen och mös...tills jag rörde mig då ville hon börja leka istället.

Tokig katt men kul katt.

Nu blir de snart våra bästa år på tv så ska väl försöka få i mig lite frukost men är inte riktigt hungrig än..=/

Kom in i matchen nu...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0