Jag klarade det...

Igår kväll satt jag för andra kvällen i rad och pyssla ihop min skriftliga uppgift i japanska.

Skulle skriva meningar om en bild som finns i min bok och det är fan inte de lättaste att formulera sig och ja kände bara att de skulle gå åt skogen för mig den här gången.

Ja fick betyget MVG - då ja hade missat på en liten grej men fick omdömet att jag skrev klara och bra meningar.

Ett litet solsken för denna dag iaf...

Ska lägga mig och se igenom min bok nu... får Malin på besök på en kopp te sen med...sweet!

Mina vänner alltså...även fast jag kan va sämst på att höra av mig och duktig på att låsa in mig ni är guld värda!





Jag saknar min Japan..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0