Hur ska detta gå?

Kl är nu snart 9. Jag sitter fortfarande med min japanska skriftliga uppgift och vet inte om de jag skrivit är korrekt eller inte vilket gör mig galen.

När den är inskickad släpper en kloss, sen är det bara plugga på inför muntliga delen och evighetstestet på fredag kväll =/

Har även tillbringat tid i köket... Igår sa adam att han sakna hemmalagad mat... mitt gensvar var " men du äter ju aldrig hemma iaf" men överasskar lite nu då de finns en tallrik med köttfärslimpa,potatis med sås till...hur mer husman kan de bli?
Och haha jag göra köttfärslimpa!!?? jag som inte ens äter kött så har ingen aning om hur den smakar men det luktar som köttfärslimpa...borde räcka va?

haha... kan inte bestämma mig om ja ska skicka in min uppgift som den är?
Viktigaste är att jag blir godkänd bara. Ja menar allt de här kom bara så dåligt tajmat...

whatever nu har jag inte mer tid till bloggen...

Krams!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0