Here we goo..

Nu har skottet för min stressiga vecka börjat..

Plugg plugg o sista veckan på jobbet.

Under den här veckan ska jag lämna in en skriftlig uppgift,muntligt och sen slutprov som seriöst är
4 timmar långt från att jag öppnat de. Vilken dag är detta på? Jo fredag min sista dag på jobbet så ska jag behöva stressa hem och styra upp provet hur ja nu ska orka med de en fredakväll! =/

Men sen kan jag andas ut och de tänker jag fasiken göra...
Måste få upp min motivation, gällande allt.

Nästa vecka blir de shopping i Berlin med mamma. Ska släppa allt då!

Jao jao..de är bara lära sig den hårda vägen antar jag?
Usch vad jag babblar..

Nu blir de grönt te!

//Zaniie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0