Finally over...

Nu är jag klar med pluggandet...Nu är det bara ett sista samtal kvar med läraren för att se hur provet gick... började vid 20.00 igår och va klar strax innan 00.00.... va så TRÖTT efter...Som sagt glad bara jag blir godkänd nu....

Idag ahr jag fikat med fina Sosso och underbara Leo! Alltid lika mysigt...

Sitter här med min kaffekopp o vet inte vad jag ska göra, egentligen sugen på vin men ja ooorkar inte ta mig ut nu. Va helt inställd på en hemmakväll med A men där dök de upp annat så...=/

Får roa mig med min musik...

Hur som efter provet klickade jag hem lite grejer...

Good shiet! och jag förtjäna allt =)
Fick så fina örhängen av mina underbara kollegor igår. Från Dyrberg&Kern
Fina va? =)

Nee nu blir det mer musik och egentid..

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0