Regn regn regn..

Sitter i soffan och gör ingenting verkligen...legat med vetekudden i två dagar nu i fosterställning mer eller mindre. Vilken skit. men idag känns de bättre så imorn ger ja mig på jobbet de sista 2 dagarna innan min semester börjar.
Mindre än en vecka kvar nu tills ja e på den fina ön Teneriffa och längtar sååå efter att få ligga i solstolen och få lapa sol i mängder och njuta. kommer bli en kanonresa verkligen.

Sen börjar allvaret igen men då ere bara 2 veckor kvar tills ja får min kittey caaat!
Ska bli så kul att få hem min Jaffa!...mys på hög nivå.

Men nu ska ja läsa lite sen försöka ta tag i att få mina klänningar färdigsydda eftersom de ska med till Teneriffa :)

Adios...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0