Baksmälla och lathet?

Blev lite mer alkohol denna helg än väntat :)

I fredas åkte ja hem till mamma och pappa för grillning och mys. Kände inte att jag hade lust att vara själv eftersom jag verkligen hade en skitdag.

Vi åt gott drack gott och satt och pratade ute på verandan.
Sen kom fina Sara öcer cyklandes och gjorde oss sällskap...hur mysigt som helst!

Var lite halvseg på lördagen när jag vaknade ha ha.

Igår mötte jag Malin för att vi skulle gå ut o äta och dricka vin hade vi bestämt. Även Tobbe och deras vän Lisa gjorde oss sällskap.
Hel lyckad kväll med vin och drinkar. Därför ja e en slö fisk idag ha ha!

Tog mig iaf ut för att handla, tänkte göra paj o ha som lunch i veckan och även nån linssoppa :)
Så slipper jag tänka på mat i veckan.
Sista veckan nu innan semester och OM jag längtar! och när aug e över är det bara 1 vecka tills jag får min lilla Jaffa katt! <3

Nu får de bli lite musik tror ja nog!

Kraaam//Mee mee mee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0