Ki ki kiss meee

Music time lite lätt innan Big brother börjar....



Fixat gardinerna hemma nu så nu e det turkost som gäller i vardagsrummet... mkt finare än de vita måste ja säga! Styrt matlåda så det är klart med... blev en anti tränings dag idag med tanke på imorn ska jag träffa en PT. Nu kör vi då! =)

Envisa jag...=) Sen får ja se hur de blir till helgen...håller tummarna för att de blir av...;)

Snart eller ah om en vecka då kommer mina damer hem...saknar att inte kunna ringa de och babbla massviis! Ska krama de så mkt när de sätter fötterna på svensk mark igen =)

Ne nu ska jag skölja jordgubbar och fixa en kopp te!

Kram från mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0