Godis och träning

Fyy fy fyy... påsägg på påskägg kommer inrullandes på jobbet nu får de vara nog...=D Visserligen aldrig varit med om att man får påskägg på jobbet så man ska väl eeegentligen inte klaga lixom =)...
Älskar mitt jobb! Jobbar med så härliga människor som får mig att skratta dagarna igenom.

Efter allt godisätande och sockerkickar blev de att traska till gymmet..stolt över mig själv som orkade så pass mycke + att jag fått in variation i min träning efter PT bra tips :)
Ska bli skönt när ja fått hela mitt "schema" klart.. ska träffa henne nästa vecka igen ....7.30 på morgonen haha.

Hämtat kläder jag beställt med och är is tort sett nöjd med varenda plagg...så brukar de absolut inte vara haha så det kändes bra =)...Belöna sig själv!?

Imorn är det sista dagen innan lite långledigt...frivilligt gick jag med på att jobba fulldag istället för att sluta vid 3...i just loove my job =D haha ne men det blir bra!...

Nuuu blire försöka gå in i lite sleepy mode men först en dusch..!

//Zaniee



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0