60.02

Gooodaaagen i Solen!

Idag lever jag...de gjorde jag INTE igår... jag bara sov och sov och sov bort dagen...tragiskt och vet att jag sagt de många gånger men next time blire ingen blandning av alkohol utan Enbart typ vin....då minnet kommer med iaf. . för gammal för sånt haha! Aja sjukt kul va de med tjejerna!

Igår kväll när ja väl vaknat och magen typ skrek efter mat så traska jag med Sosso och Leo till Ica...blev en tonfiskpastasallad =) orka laga mat?=P Sen lite mys hemma med de 2 innan ja däcka igen.

Vakna av att spritfabriken kommer hem..nu sover han och jag har solat på balkongen och ska snart fortsätta... så skönt och bara sitta...Njuta kallas de...


Ikväll blir de grillning hos mamma och pappa...årets första grillning.. Ska försöka att inte äta upp mig från mina numera 60,2 kg... No more gå ner i vikt utan nu ska kroppen bara tränas..! Happy happy meee..!
Får proteinpulvret på tisdag med så får se om det kan ha någon påverkan på mig =)

Krams!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0