Tillbaka till verkligheten....

Vi har visserligen varit hemma nästan en vecka men haft fullt upp på hemmaplan tråkigt nog för att hinna sitta vid datorn och blogga..

Milano resan va braa... Super bra väder och god mat och superkul sällskap fast att man ibland kunde bli galen på de 2 grabbarna när de blir lite föör mycke killsnack men de e ju killar så vad gör man?
Milano e nog inte den första staden jag åker tillbaka till såå men jag hade en bra semester helt enkelt...

Resten av veckan har de varit myyycke på jobbet så varit helt hjärndöd efter arbets tid...

Igår hade jag och baby Bio marathon haha vi skulle gå och se en film men vi va på 3 filmer haha...
Filmen R,Toy story 3 och sen nån komedi på nattbion som nog va den sjukaste jag sett på länge men väldigt kul... en film man får panik av för de sker så pinsamma saker och allt bara går ruskigt fel haha!

Sitter och lyssnar på när baby snarkar han sa "10 min till" när ja försökt väcka han i 1 timme nu...så trött så trött...

Han ska få märka min kropp idag och de ser ja fram emot..kommer bli så fint men oj oj vilken smärta de kommer bli! får se om jag överlever de haha...sen blir de middag hos mamma och pappa.. inte träffat de på säkert 2 veckor nu så ska bli super att se de igen!!

Nuuu ska ja platta till håret!!

//Zaaanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0