Längtar...

Längtar efter helg som vanligt...

Är verkligen i en period där man bara vill vara ledig och bara va! hur skönt är inte de? för ett tag iaf..

Hur som, dagarna rullar på och jag har fått träna ett par gånger sen vi kom hem från Milano...

Älskling tatuerade ju mig i söndags så fick ligga lågt i veckan men idag så var jag på löpbandet igen och gick i rask takt till musik i 63 min för att vara exakt. HUA!! sen lite armövningar...

Sitter hemma och ätit mat och hunnit duscha...undrar när karln kommer hem? kanske har somnat innan dess så trött som jag är. :)

Men men ska se vidare över vad för kul som finns på nätet eftersom ja inte hinner surfa nåt på jobbet längre haha!

  

Min Kärlek



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0