Konbanwa!

Hisashiburi, O genki desu ka?
.... Chotto nebusoku...

Älskar japanska o jag ska bli så bra...

Just nu lider min kropp av något väldigt konstigt...Allergi chock men vet inte va de kommer ifrån?..
blåsor på händer fötter knän armbågar o jaaaaa dör...läkaren sa att de inte smittas och jag ska nu äta kortison tabletter och nå som bedövar allt kliande... HEMSKT... så de första min kollega säger "man blir fet av kortison" TACK hahahahaha =( men ja läste att de va om man åt de under längre tid... ja ska ta de ca 10 dagar hoppas de räknas som ort... ingen lust att svullna mer...

Ja har bra otur när de kommer till att dra på sig sjukdomar och ah just sånt här..

ska steka kött nu till min japan som snart kommer...sen fortsätter ja med japanskan...

Dewa mata!!

//Zandraa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0