Bra start...

Idag var ingen bra start på dagen...ligger hemma i urinvägsinfektion och gör allt för att bli av med det. Druckigt mängder så just nu mår jag rätt illa faktiskt. =/

Första dagen på japanska kursen med....lugn start där man ska läsa lite dokument men vågar inte öppna filerna utan mannens tillåtelse haha får vänta till senare och se på de!

Snart Paradise hotel som jag tänkte roa mig med tillsammans med en grönsaks soppa... lika bra att fortsätta med den flytande födan :) Vääärdelöst.

Haft en bra lörda och söndag iaf då jag varit barnvakt och sen umgåtts med folk. Riktigt nice!

Nej dags att börja med soppan....!

Assam! du är guld!! Saknar dig så!

//Zandrii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0