Hur bra är det inte??

Mina dagar e verkligen som en berg och dalbana ena dagen känns saker o ting trögt och jobbigt andra dagen skiner solen och jag ler.... Idag är en sådan dag att ja bara ler...

Igår va vi på midda hemma hos en gemensam vän och fick i oss tacos som va supergott.. förstår inte varför ja själv aldrig tar mig tid att hacka rödlök till... Its the shieet!!

Sen låg ja o A och prata om allt möjligt mellan himmel och jord i timmar innan vi somna.. Mysigt med sånna stunder. De uppskattas verkligen från min sida..

Idag iaf blev det en morgon med allsång av Japanska låtar haha sen åkte jag till Vällingby och gått omkring helt i min egna värld och hitta lite kul saker iaf.. ibland hittar man maassvis och ibland ingenting. Köpte tt par skor som ja verkligen hoppas hoppas att de är lika sköna att gå i som de va i butiken =P.. Sen en vit "Blus" skjort t-shirt typ.. sen en tunn grön/blå tröja väldigt ljus och fin att ha till typ vitt linne =).. Sen lite annat smått och gott. Älskar sådana dagar när man bara går runt utan att tänka eller ha speciellt bråttom.

Hur som idag blire inflyttningsfest... Tror de blir mycke skratt ikväll.. skillnaden denna gång jämfört med förra är att meeeer mat i magen innan alkoholen =)

Jaja kanske blir uppdatering sen =)

//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0