Hickaaaa

Har en frukstansvärd hicka som bara kom helt oförvarnat och vägrar försvinna=/ jao jao...

Idag måla pappa inne i klädkammaren och kommer behövas målas en gång till... Sen va mami och jag och titta på soffor och jaaaaa ja hitta en som ja älska.. hoppas mannen gör de med även fast han lämna de till mig.. men den kostar ju tyvär =/ så får vänta lite med soffa eftersom man måste lägga pengarna på massa annat också..blir galen!

Nyss fått i mig taco midda...muy gott!
Blir bara till o ta de lugnt hemma idag eftersom imorn ere dooop...=) Ska bli kul o träffa alla småbarnen o släkt!

//Zanieee


Kommentarer
Linn-Lay

Hej kikade in igen och får väll endå passa på att önska dig en trevlig helg denna gången :D

2010-04-10 @ 12:09:37
URL: http://linnlay.blogg.se/
asam

Hejsan Piffi,

har varit utelåst från mina favoriter så jag har missat massa kul från din vardag.

Selma lider av samma elände dvs Hicka hahah vad har ni gjort??

Gissar att du hade en toppen bebis dag med dooooop och allt.

Kramis ASAM

2010-04-18 @ 21:24:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0