Godmorgon :)

Eller njaaae... vakna vid 9 och gick upp så inte riktigt godmorgon.. men eftersom ja får i mig frukost nu bestående av 2 knäckebröd med makrill på så blir de lite godmorgon :)

Ska efter de in i duschen o styra upp mig själv lite innan ja åker till sjukan för att ta lite prover typ...

Idag ska jag äntligen få träffa mannen, igår höll ja på o sakna ihjäl mig fast de bara gått 3 dagar grät ja som ett barn när vi prata men de e för man e sjuk kinkig o ensam...sen inser ja att de e mitt pms humör som spelas in i de hela så inte undra på varför ja varit som en tickande bomb..stackarn som får genomlida de..

Måste lägga in lite ny musik i min ipod också..får inte glömmas..

Men men off to the shower..

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0