Frustreraaad

Utråkad så ja får panik... försöker njuta av musiken men vill bli frisk å ja kan gå tillbaka till min vardag på jobbet och få träna med min cutie till kollega o vän..!

Inom 2 månader så ska jag va i form igen, alltså till maj.
De va ett rimligt tidsperspektiv tyckte hon min coach ;) så im on my way...=) Sen ere ju ett vårrus att springa i Juni tror ja de e om jag inte minns fel??
För att hinna de måste man ju bli frisk också och sluta ha så dåligt immunförsvar att man blir sjuk jämt o ständigt..!

I helgen ere dop för min Guddotter.. ja ni läste rätt jag ska bli gudmor till världens sötaste! Så får stå framma i kyrkan och hålla henne under dopet och ha min andra lilla stjärna brevid mig.. Hoppas hon inte gråter bara de e jag lite nervös över.



Hitta en fin klänning till dopet förra veckan som kommer va perfa...en blå lite blommig så den inte e alltför dyster..=) Ska försöka få upp en bild på den sen :)

Ska bli spännande iaf! =)

Nu ska ja läsa lite i min bok "Bryta vanan och nå dina mål" haha låter inte som min boktyp men den e intressant faktiskt!

//Z



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0