Valentines Day!

Godmorgon!
Om man får säga de vid den här tiden av dygnet...:)
Vaknade vid 11 och fick ett infall om att vi skulle ha färskt bröd till frukost samt lite annat tillbehör så jag drog på mig kläder och sprang till bussen för att handla hem allt...Mums mums... Sen har vi bara legat och kollat avsnitt av Flashbacks, mkt bra serie..

Blev en sen kväll igår och jag som bara skulle va hemma hamnade på en krog med öldrickande istället..kvällen va upp o ner kul kan man väl säga men i helhet va den fine.

Idag blir de ingen midda för två utan vi ska hem till min familj på taco midda..ska bli så gott.

Ja har en underbar pojkvän fast att han e lite knäpp ibland :)

Ne nu ska ja nog börja styra mig själv lite så man inte ser helt nyvaken ut..:)

Have a happy valentines day!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0