Marc Jacobs HELL YEAH

=) Vilken jul det har varit va? jordens stress innan och nu är den över!

Hade det sjukligt mysigt på julafton med god mat och bästa sällskapet.
Julklapparna var överlägsna i år.

Min käre japan är bara för mycket. Flera dagar innan har han gått och sagt att han får gottgöra mig när jag fyller år istället för att de inte va nåt speciellt han ordnat åt mig och höll på så...nästan la fram de som att ja skulle bli väldigt besviken. Mycke riktigt..

Öppnar alla ja får av mamma och pappa och lillebror såklart och så kommer jag till de sista.. Form av en polkagris som man hänger i granen...I där är det en kartong rulle med ett papper inrullat, tänkte att de var nån bild han målat men där stog texten "Stygga barn får inga julklappar".. Snällt va? men ja skratta bort de och hej och hå...

Sen var det dags för sista paketet som var till pappa från oss som ja inte visste va den galna japanen köpt men trodde det var nåt skämt från någon western butik..!!?? så ja lämna över de till pappa och alla ser konstigt på mig och förklarar att de är till mig!?

Jag hade till och med slagit opm paketet för adam hade bara lagt in de i svart säck med nån ful tejp på.... Under allt detta låg en stilig stilig kartong och jag tappar andan.. där ligger nåt jag önskat mig och velat ha sålänge som jag aldrig trodde ja skulle äga haha..


Min min min och jag älskar den!!!

De slog allt haaha och tårarna kom och jag skratta!
Älskar min karl även fast han är så sjukligt knäpp av sig ibland! =)

Så kan de gå!

Hela helgen har varit fullspäckade av saker. Först julen då sen hade vi midddag hemma
med hans mor på besök för att avsluta kvällen med bio med lite folk.

Middag idag igen med mormor och morfar.

Ikväll blir det luuuugnt... ska se igenom min japanska lite bara.

Hoppas er jul varit bra?
Stor kram från mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0