Ledighet!

Njuter av min ledighet och andra dagen har rullat förbi.

Igår blev det en lååång dag på stan med två vänner vilket var väldigt trevligt men alltså allt folk! man får ju panik. Hitta lite små saker men inget speciellt skulle jag väl säga.

Idag blev de till att gå upp tidigt och gå till vårdcentralen med mannen sen iväg till gymmet o trötta ut mig.
Efter julgodis och mat som har förtärits under julen. Hade Em på besök också :)

Nu sitter jag och ser på


Och jag känner mig verkligen som en super size vilket de blir ändring på nu!
Knäppa jag och min viktnojja. När ska det sluta tro?
No more candy for me!
Jag som var duktig och höll mig ifrån allt sånt 2 veckor innan jul. Inte en ända godisbit haha..Så nu tar tillbaka den motivationen!

Nog pratat om vikt. Imorn ska jag till jobbet o fira av min fin fina vän och kollega då det är hennes sista dag! =(

Nu blir de mer tv o läsa lite språk!

//Oyasuminasai! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0