Konbanwa!

Zandra-san o genki desuka?
Maamaa, chotto nebusuko!

Helt färdig efter dessa dagar. Helt otroligt att de blev lugnt på telefonen på eftermiddagen men om jag får gissa rätt ringer de på ordentligt imorn igen.

Att de ska li 20 minus, tror vi på de? Vettefan alltså men kallt är det iaf.

Idag när jag för en gångs skull slutar 5...va händer då? Jo SL  beslutar sig för att få spårfel IGEN så de tog evigheter att ta sig hem. Hatar SL i vintertider, man borde fan få rabatt på månadskortet under dessa månader.

Äntligen klar med min skriftliga uppgift i Japanese och är rätt nöjd tror jag. Känns så skönt att få den gjord men är ruggigt nervös då de e en äkta japan som ska granska och betygsätta det.
Ja som inte ens skriver snyggt på svenska haha!

Snart är det verkligen jul, förstå det!
Inte mycket jag önskat mig ändå eller inget som jag verkligen hoppas på så kan inte bli besviken. Ska bara bli sååå mysigt att få umgås med familj och sambo på samma gång. Börjar jag bli gammal när jag säger så?


Åh har fått dille på stora ringar, såå fint och bekvämt haha! Köpte ytterligare en idag! kanske ska användas imorn? tänkte måla mina naglar röda med de nya lacket jag också köpte idag ;o)

Nej nu ska ja ladda systemkameran och tömma den på bilder så den är fräsch till Jul =)

KRAM!!

//Zandraaaa-San!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0