Varför?

Ska man bli sjuk hela tiden?
Ska man behöva stressa?
Varför är jag en tidsoptimist?
Varför dricker jag så mycket kaffe?

Så sant...jag är världens tidsoptimist och är alltid ute i sista sekund...stressar ofta upp mig själv i onödan och oftast har de med att jag är ute i just sista sekund som man får nervsammanbrott. Antagligen därför jag lätt blir sjuk? De har Inte med att jag är Veggis att göra :)

Jag dricker på tok för många koppar kaffe om dagen för att orka med...måste byta ut några koppar mot grönt te..te te te MMM!!


En nackdel med att bo i lägenhet är att alla paket man klickar hem från nätet inte kommer in i brevinkastet så man är tvungen att bli stammis nere på kiosken där man väl måste plocka ut pakete... Suck...
Paketet ja har där nu e inte allt för spännande.....Dammsugarpåsar! haha!


Over and out nu ska jag läsa lite innan mannen kliver in genom dörrarna.

Natti natti //Zandra


Kommentarer
112carpediem.blogspot.com

hihi hej zandra :D bradär med té

2010-08-17 @ 17:04:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0