Skönhet



Jag måste bara säga att jag älskar Cliniques alla ansikts produkter i vanliga fall men hur som.
När jag blir stressad eller vid pms eller allmänt inte mår så bra så går detta även ut över min hud om jag ska vara helt ärlig och det är något jag verkligen hatar. Hur som så var jag inne på Åhlens i början på veckan och såg att de sålde dessa test kit med alla möjliga olika men kände att jag ville testa detta och ge det ett försök.

Rekommenderar verkligen de, huden känns så ren när man är klar med de 3 stegen och "fettar" sig inte på nytt eller så som det lätt annars kan göra. Jag är såld. Har dock bara använt det i en vecka men hittills är jag väldigt nöjd!

Ett litet tips sådär ;)
Åhlens 130 SEK för test paket.

//Zanie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0