Sjuka är vi allihopa...

Kul liv man har just nu....Eller?

Veckan börjar med att jag spenderar tid hos föräldrarna själv tillsammans med en tokig kattunge som älskar att leka och klösa sönder mina händer så de har tappat sina fina charm just nu...
Pojkvännen befinner sig i samma stund hemma och har insjuknat i förskylning..2 dagar senare ligger även jag avdankad men försöker hålla humöret uppe för ni vet ju hur män blir då de är sjuka? Som en jätte baby!

Ja ja den tredje kvällen fick ja spendera på akuten med mannen då han inte kunde andas pga sin astma som då blivit värre efter förskylningen..wohoo!! de sög...Jag däcka på brittsen och under den tiden passa han på att kleta läppglans som morrhår på mig.. Jag var så snygg när jag vakna efter de haha!

Hur som igår blev det en tur till coop med snälla mamma som chafför då ja va tvungen och handla hem lite saker då de va tomt här hemma..sen har jag bara legat och läst/kollat på film. De låter kanske rätt skönt men nej. Orken till att ens gå utanför dörren är inte så lockande. Blir så rastlös. På månda hoppas jag kunna vara kapabel att påböra jobbet en sista vecka innan semester och frisörsbesök och milanoresa!

Min process att bli ljusare i huvudet har ju börjat..otroligt skönt att få bort den svarta färgen...Nu ska de bli ljusbrunt lagom till att sommaren är över haha!

Nej nu ska jag hitta på nåt annat...Beställde dammsugarpåsar igår på nätet och just nu hoppas jag att de kommer idag så jag kan få dammsuga bort all smuts här hemma..Blir galen!



Käärlek///Zanie


Kommentarer
Frallan

Du är en av mina livs kärlekar :)

2010-08-15 @ 22:08:58
URL: http://Lejoninna1.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0