Semester dag 2

Fortsätter njuta av min semester...
I söndags natt 02.00 vaknar jag av ett samtal från lilla Sara som meddelar att hon kommer följa med min karl hem och sova hos oss...innan dess hade jag sovit lite traggligt men vaknar av ytterligare ett samtal 03.30 då de satt i taxin på väg hem..+ en främmande karl. Vid 4 var det bara gå upp och vara social...sen vid halv 6 somna jag och sara gott i sängen tills jag igen vaknar av en klumpig pojkvän som kommer in och ska hämta något och då är kl 9... haha efter de gick det inge vidare att somna om... Sjuk kväll...

Sen blev det en Sara dag, vi åt frukost och sega oss tills mamma hämta upp oss för en liten Shoppingtur kan man väl säga. Sen fortsatte jag och sara på egen hand. Fick även träffa frallan ett tag vilket var mycket trevligt.

Sovit som en stock inatt och när jag vaknade var jag fortfarande riktigt trött men klev upp och gjorde frukost till min trötta karl..

Sitter nu här och undrar vad jag ska göra utav den här dagen?? Inga planer och har beslutsångest om ja ska ta och åka till gymmet..??

Väntar lite till och ser om nåt händer annars rör jag mig nog dit :)

//Zaniee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0