Ny energi..

Det är söndag och min sjuk vecka håller på att avslutas..Sitter i sängen med en kopp kaffe och en riktigt söt tallrik fylld av vattenmelon..Plötsligt har jag så mycket ny energi..Jag vill göra så mycket och nu är det dax att något börjar hända.

Mår jag bra ikväll ska jag pallara mig till jobbet imorn och köra järnet innan jag går på min 2 veckors ledighet.
Jag måste ta tag i livet nu..Hitta på saker.
Börjar med Milano som inte är långt ifrån nu. Ska bli häftigt att se.

Vill ha med mig en Marc jacobs väska hem....meeeeeen tv går före väska..annars vet ja nån som blir arg haha! Får spara min dröm om en marc jacobs ett tag till..

Nu ska jag surfa vidare...



//Zaniee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0