Brownies

Precis hemkommen från mamma och pappa, har chillat där halva dagen och slappat framför deras tv. Köpte med mig en sallad sen sov ja midda en timme,sååå trött haha!

Tillslut så kom de hem och de va ju lite lätt bruna...JÄTTE bruna så jag känner mig som ett vandrande lik när jag ser på pappa haha! Fick mitt sminkkit som jag beställt med fina ögonskuggor och solpuder mascara och hej och hå! Sedan en flaska Mojiti, Mums!

Kom hem nu och är fortfarande lika trött, precs hängt upp tvätten jag gjorde hemma hos de och ska nog tvätta ansiktet och göra mig redo för sängen.
Ingen stress för har ingen tid att passa imorn och hur skönt är inte de på en skala? U n d e r b a r t!

Sleep well gott folk!

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0