Jäkla vulkan!!!

Vi inom resebranschen har de iinte lätt just nu...snart jobbar 2 veckor i sträck utan vilodag för att försöka assistera de strandsatta o utsatta så gott man kan men hey ja kan inte göra underverk varje dag...

Jag och min kollega hade tur som kom med sista flighten från Island innan trafiken ställdes in hahaha annars hade ja suttit därborta nu en vecka senare..

Jahaaa inte bloggat på evigheter men de är ju för allt med flytt hej o hå internet har inte riktigt funnits tillgängligt här än.. lånar mannens data nu lite...jaha vad har hänt då senaste??..

Flyttat och snaaart fått iordning de mesta lite kvar
Varit på Island och badat blå lagunen,kört 4 hjuling och sett massa annat intressant.
Jobbat ääääset av mig haha.
Mallan 23 år, jäkla kul kväll!
ja lite blandad kompott...

Är så trött nu så ska försöka se om solsidans sista avsnitt finns tillgängliga för de som inte haft tv på ett tag haha.
Fåår se om ja orkar hålla mig vaken tills A kommer hem eller inte. e så trött ZzzzZzz.

Stor kram iaf från en halvt levande zanieee!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0