Snart inleds en ny vecka..

Jobb,träning,möten och jobbaktiviteter...ska bli nice men jobbigt när varenda dag i stort sett är planerad fullt ut..sånt kan göra mig lite stressad men ska nog få de att gå ihop...:)

Sitter trött på A jobb just nu o ska väl snart hem o krypa ner under täcket för att försöka somna i tid hade ja tänkt..vi får se hur de går =)...


ZzzZzzz....vill att mina saker ska komma som ja beställt men lär få vänta en vecka iaf eftersom de ska ta sig hela vägen hem till mig från England..nice ska de bli..hoppas produkterna för håret håller va de lovar..ge mig rakt hååår!
haha..

Sleep tight stockholm..

/Z


Kommentarer
asam

Saker eller kläder Piffi???

2009-10-27 @ 21:36:47
asam

Hahahahha du måste ha haft fullt upp då du inte varit flitig på denna sida sen 25okt ??????



Kramis asam

vi är två Åsa på nya jobbet så jag tog med Asam dit

2009-10-31 @ 12:05:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0