Helger går föör snabbt!

Och veckorna för segt...håller ni inte med?

Den här helgen har bara vart en hemmamys helg med massa trevligheter...har varit väldigt bra :)
Nu håller ja på o väntar på att tvätten ska bli lite torrare som hänger i torkrummet men om senast en timme måste den bort haha efter de ska ja styra mig själv för o åka till mannens jobb.

Jag är såå sugen på kaffe så de e det första ja ska köpa när ja kommer  nära pressbyrån haha =D

Idag har jag beställt lite skönhetsartiklar som kommer om ca 1 vecka.. blev ett startkitt från I.d då min foundation börjar ta slut o ja behöver nytt men tänkte köra på kittet nu så ja får de andra borstarna med..så jäkla bra pris...500 SEK istället för 1000 som alla andra nissar handlar ute i butikerna för ;o)

Sen ett kit med clinique mascara/ögoncreme/ögonpenna... mycke fint och sen Schampo/balsam/heatprotection från Bed Head... Riktigt nice så de ser ja fram emot att de ska komma...älskar o shoppa men har faktiskt blivit lite bättre på o inte försöka slösa pengarna allt för mkt... har ju en tokig japanresa som kommer här framöver då ja ska spendera massa pengar =D

Men ska styra mig själv lite nu innan ja ska hämta tvätten...

//Zaaaaanie....<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0