Hallooooween

Som min käre gamle kollega skrev som kommentar till mig så har denna vecka vart kaos... ja o min kollega mallan satt också o prata om de att de har fasiken vart nåt varje dag haha... mycke med jobb evenemang trevligt barnkalas o så träningen såklart.... Litet pussel o få ihop allt ibland... den här kommande veckan e likadan..=(
Veckan efter de ska ja nog inte planera nåååååååt haha...föutom de fysiska aktiviteterna =)
Har som mål på min friskis sida att hinna med minst 3 pass i veckan och ja tror att ja lyckats hålla de än sålänge.=)

Igår såg vi på skräckfilm så ja skrek o böla...jaa jag böla för så creepy var den...=) sånt som händer.

Just nu e ja pretty bored..what to doo??

Juuuste idag köpte ja en gul t shirt med typ panda tryck på sen en supersnygg tröja.. svart med rosa detaljer vid muddarna och i kragen lite av en baseboll jacka o så svarta vingar på ryggen... Kommer va så fin på mig =D
Och i veckan borde mina skönhetsprodukter dyka upp ;) haha blir som ett barn på julafton när ja får shoppa ;)

Men men


//Zanieeee



Kommentarer
Anna

Morning Piffi!



Hoppas vi kan ses under hälsomässan nästa lördag 07nov.

Sköt om dig.

Kram AnnaH

2009-11-01 @ 08:16:49
URL: http://ahenriksen.blogspot.com/
asam

Heja Piffi,



du borde pli personlig shopper så kunde du förena nytta med nöje!



kramis åsa

2009-11-01 @ 14:06:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0