Fest fest...

Ja men inte förrän imorn..
är på hemmaplan hos mina föräldrar nu för kände att ja ville byta skor till imorn.. blir mina knähöga stövlar till jeans.. kan bli nice?...hope so!
Imorn blire Oktoberfest!! jobb jobb jobb fest lr bransch folk kanske man ska säga men jäkla kul ska de bli =)
Slutar kl 1 imorn och är ledig freda...aaallt tack vare att ja jobbade i helgen och de kan inte bli mer tajmat!
Så imorn när ja slutat tänker ja ha lite tidsfördriv på gymmet hade ja tänkt..sen går ja tillbaka till jobbet och gör mig iordning med folket där hade ja tänkt =)

Men nu ska ja göra en kopp te och sätta mig brevid mami i soffan för lite mys!

Sleep tight sen säger ja bara!

//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0